czwartek, 13 czerwca 2013

4.

Dzisiaj/ wczoraj odbył się wernisaż malarstwa Eli Olszewskiej połączony z pokazem mody odnoszącym się do obrazu projektantki pt. "Atlantyda".
Jeśli chodzi o pokaz podobał mi się sposób w jaki był on zsynchronizowany z muzyką oraz zastosowanie tak jakby dominanty, gdy wokół modelek ubranych na czerwono pojawiały się modelki w mniej zgeometryzowanych strojach i kontrastujących kolorach.
Co do obrazów podobają mi się szczególnie te z neutralnym tłem, gdzie widać ze lekką linią były zaznaczane białą farbą przedmioty.
 Daje to bardzo graficzny efekt.

Dziękuję Zą Pą za to że poszedł ze mną:) 
Przepraszam za jakość zdjęć, były one robione tosterem.





















.................................................................................................................................................................................................



Nie wiem czy następny post nie pojawi się dopiero za kilka tygodni. Kiedy wracam z pracy jestem strasznie zmęczona, a chciałabym poszyć, pomalować czy coś poprojektować. 
Pan Świniak zlecił mi torbę ważkolarwę do zrobienia i to chyba cel na najbliższy czas:D
Dodatkowo mam kilka pomysłów na chokery i inne kolie.
Egzamin na studia się zbliża.
Za mało czasuuuuu.


Spodnie Tchibo, buty Dr Martens, bluzka Newlook, torba Barelly bags.
Pics - Sylfja!

  • Mood:  Joy
  • Listening to: The Boxer Rebelion - Diamonds <3<3<3
  • Reading: Lem - Cyberiada
  • Watching: Wielkie Nadzieje
  • Playing: n
  • Eating: n
  • Drinking: n

Gwiażdą dnia zostaje jeden chłopak z parku, którego spodnie straciły szwy na tyłku, gdy ten udawał że jest zapaśnikiem. Trudno.Plus kawka :D

2 komentarze:

  1. Hehe, robione były tosterem - rozbawiło mnie to baaardzo. :) Zdjęcia fajne, nie ma co narzekać, wszystko świetnie widać. Piękne sukienki, niesamowicie oryginalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! dziękuję bardzo za dodanie mojego bloga do obserwowanych, ale z dniem 1go lipca Google zamyka tę opcję. zapraszam do obserwacji przez Bloglovin' lub dodania do kręgu Google + bo niedługo tylko tak będzie można odwiedzać ulubione blogi.

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń