poniedziałek, 3 czerwca 2013

2. Van Gogh

Tak, tak, staram się prowadzić bloga jak należy bez zbędnego rozdrabiania się i owijania w bawełnę:D
Zdjęcia powstały dziś. Wybrałam skórzaną torbę, która prawie została wyrzucona/oddana/etc, kamizelkę kupioną za kilka złotych w second- handzie, tunikę którą bardzo lubię, a żeby nie było zbyt nudno zwykłe jeansy i niby nie-pasujący zegarek (Van Gogh, prześladuje mnie). 
Tak uwielbiam pisać o ubraniach, że zapraszam do oglądania zdjęć;P :D


"Rób coś, wtedy zdjęcia są lepsze" :DD


Tunika - Kappahl/Spodnie - Kappahl/ Zegarek - NN/ Kamizelka - SH/ Buty Dr. Martens/ Torba - mamina

Gwiazda dnia, pies bez właściciela

Zdjęcia - Żęl Betą te ładne/ ja

5 komentarzy:

  1. Dobrze! Więc przyszła pora nawiedzić Cie i tutaj. Podoba mi się kamizelka się bardzo słodka, dodaje uroku. Zdjęcie nr 7/8 jest genialne, nic dodać nic ująć. Pies przyjazny. c:
    Magiczna123.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super set ;) Uwielbiam Twoją stylizacje kochana <3 Jestem bardzo ciekawa, co myślisz o mojej w nowym poście ;-) Czekam na Twoją opinię :) A moze obserwujemy? Buziaki <3

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super foty, a stylizacja extra pomysł, czekam na nowe inspiracje! bardzo podoba mi się dopasowanie kolorystyki otoczenia, co czyni zdjęcie, no i oczywiście fotografowaną, jeszcze ciekawszą!
    a, no i gwiazda dnia...widać, że światowej sławy! ;)

    'no'

    OdpowiedzUsuń